Karate Technika typowo japońska do obrony. Używana przez Hodowców.
1 lv. Można pokonać groĽnego pokemona na 0'owym stopniu ewolucji. Wymagania: 10 PN
2 lv. Można pokonać b±dĽ u¶pić groĽnego pokemona na max. 1'szym stopniu ewolucji. Wymagania: 30 PN
3 lv. Można pokonać, u¶pić b±dĽ oswoić groĽnego pokemona na maksymalnym stopniu ewolucji. Wymagania: 50 PN
Boks Technika typowo japońska do obrony. Używana przez Trenerów i Policje.
1 lv. Można pokonać groĽnego b±dĽ poważnie zranić pokemona na 0'owym stopniu ewolucji. Wymagania: 10 PN
2 lv. Można pokonać, u¶pić groĽnego b±dĽ uspokoić pokemona na max. 1'szym stopniu ewolucji. Wymagania: 30 PN
3 lv. Można pokonać, u¶pić, oswoić, uspokoić b±dĽ zabić groĽnego pokemona na maksymalnym stopniu ewolucji. Wymagania: 50 PN
Tekwoodno Technika typowo japońska do obrony. Używana przez Koordynatorów i Szpital.
1 lv. Można pokonać b±dĽ ogłuszyć pokemona na 0'owym stopniu ewolucji. Wymagania: 10 PN
2 lv. Można pokonać, u¶pić, ogłuszyć b±dĽ zablokować atak groĽnego pokemona na max. 1'szym stopniu ewolucji. Wymagania: 30 PN
3 lv. Można pokonać, u¶pić, oswoić, uspokoić, zahipnotyzować b±dĽ zablokować atak pokemona na maksymalnym stopniu ewolucji. Wymagania: 50 PN
|